این سؤال برای متخصصان حوزه سرمایهگذاری خطرپذیر همچنان باقی است که چه میزان از تقاضای ایجاد شده برای خریدهای آنلاین و تغییر الگوی رفتار خرید، با فروکش کردن بحران پاندمی کرونا به همین شکل باقی میماند؟
بنگاههای فعال در صنعت پست لجستیک با این خطر راهبردی مواجهاند که در دوران شکوفایی تقاضا، از مدیریت رضایتمندی مشتریان غفلت کنند و فرصت برآمده از همهگیری کرونا به سادگی از دست رفته، یا حتی با ظهور رقبای تازه نفس در این بازار پرظرفیت، تبدیل به تهدید شود. این مهمترین درسی است که از سه دهه حضور فراگیر تجارت الکترونیکی در صنعت خردهفروشی باید آموخت ...