تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۲۲۴
۰
plusresetminus
مراحل پست سریع در کیش چگونه است؟
پست سریع کیش یکی از بهترین و سریع ترین سیستم های حمل و نقل کالاها محسوب می شود که به واسطه آن افراد در کم ترین زمان ممکن قادر به ارسال کالاهای خود به نقاط مختلف جهان خواهند بود. امروزه با وجود روش های متنوع و خدمات پیشرفته فعالان پست لجستیک، محدودیتی در ارسال کالاها از لحاظ موقعیت جغرافیای وجود ندارد و کالاها به دور افتاده ترین نقاط ایران و جهان فرستاده خواهند شد.
خدمات پستی که نقش بسیار پررنگی در تجارت الکترونیک و گسترش کسب و کارهای شبکه ای دارند؛ با ارائه خدمات گسترده و متنوع مانند بسته بندی متنوع کالاها، دریافت محصولات از درب منزل، روش های ارسال متفاوت و سایر خدمات مثل دریافت وجه کالا در هنگام تحویل و خدمات مالی به فروشندگان کالاهای آنلاین، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده اند.
به این ترتیب، پست لجستیک به بخش مهمی از زنجیره کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده اند که امکان ارسال کالا تا دورترین نقاط  جهان را ینز فراهم کرده اند. این اتفاق در گذشته ، مقرون به صرفه نبود؛ اما امروز سوددهی بالایی را برای صاحبان کسب و کارها و شرکت های حمل و نقل به همراه دارد.
در این مقاله قصد داریم که مراحل پست سریع کیش را بررسی کنیم و در مورد جزئیات آن اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم.

مراحل پست سریع در کیش چگونه است؟

پست سریع یکی از بهترین راهکارها جهت حمل کالا به شمار می رود که امروزه به دلیل تنوع خدمات اختصاصی در زمینه پستی مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. از آنجایی که هر نوع کسب و کاری مراحل مخصوص به خود را دارد؛ پست سریع نیز از این قاعده مستثنا نیست. به طوری که بدون طی مراحل متعدد امکان حمل و ارسال کالا به آدرس گیرنده وجود ندارد. بنابراین در ادامه این مراحل را عنوان می کنیم:

دریافت مرسولات

اولین اقدامی که شرکت پست سریع باید جهت ارسال کالاها انجام دهد؛ دریافت آن ها از مخاطبان است. این کار از راه های متفاوتی صورت می گیرد که یکی از آن ها دریافت درب به درب کالاها است. با این روش محصولات در درب منزل از مشتری دریافت می شود و با بسته بندی که در همان مکان توسط مامور پست صورت می گیرد؛ کالا با امنیت کامل جهت حمل به انبار آماده خواهد شد.
این نوع دریافت مزیت های بسیاری برای افراد دارد. زیرا به مراجعه حضوری به شرکت های پست و صرف زمان و هزینه از این طریق نیازی نیست و کالاها در سریع ترین زمان ممکن جهت ارسال آماده می شوند.

بسته بندی کالا

کالاها جهت حمل به محل مورد نظر باید بسته بندی مناسبی داشته باشند که هیچ گونه آسیب و صدمه ای به آن ها در طول مسیر وارد نشود. بدون بسته بندی مناسب کالاها ایمنی لازم را به دست نخواهند آورد و امنیت آن ها به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. برای این منظور شرکت های پست سریع بسته بندی های متنوعی را ارائه می دهند که در طول حمل مرسولات ضربه ای به آن ها وارد نشود.

کدگذاری مرسوله

یکی از مراحلی که در پست سریع کیش وجود دارد؛ کدگذاری مرسولات است. این امر سبب خواهد شد که مخاطبان با خیال راحت کالاهای خود را به شرکت پست سریع بسپارند. در کدگذاری مرسولات، عددی ۱۰ تا ۲۰ رقمی به صورت بارکد بر کالای دریافتی الصاق می شود که بدین طریق افراد قادر خواهند بود که پیگیری های لازم را از وضعیت و شرایط بسته خود از سایت شرکت مربوطه انجام دهند.
دریافت کد رهگیری کالاها سبب می شود که اعتماد مشتری به شرکت پست افزایش پیدا کرده و در ارسال های بعدی خود نیز از روش پست سریع کیش استفاده کنند. همچنین در صورت گم شدن کالاها، امکان پیدا کردن آن ها از طریق این کد افزایش خواهد یافت.

جا به جایی کالا با استفاده از تجهیزات حمل بار

بدون شک جهت حمل بارها، لوازم حمل و نقل متعددی نظیر ماشین‌های باربری نیاز است. بدون این لوازم امکان حمل کالاها و جابه جایی آن ها به داخل قطار، کشتی یا هواپیما وجود ندارد. با توجه به سرویس پست سریع کیش و هزینه هایی که افراد بابت ارسال کالاها پرداخت می کنند؛ روش های متفاوتی جهت ارسال مرسولات عنوان می شود.
به طوری که بر اساس آن جابه جایی کالاها باید از انبار تا لوازم حمل بار با استفاده از ماشین های باربری صورت گیرد. از آنجایی که ارسال‌ها با روش های متفاوتی انجام می شود؛ کالاها در زمان های متفاوتی که مشخص شده است؛ به دست گیرنده مورد نظر خواهد رسید.

ارسال مرسولات به دست گیرنده همراه با رسید دریافت

در مرحله آخر از پست سریع کیش کالاها از راه های هوایی، دریایی و زمینی به دست مخاطبان خواهد رسید. این امر در مدت زمان مشخصی و با توجه به سیستم پستی که فرستنده مشخص کرده است؛ صورت می گیرد. بنابر هزینه های ارسال، سرعت پست کالاها نیز متفاوت خواهد بود. بدون شک ارسال هوایی سریع ترین روش پستی عنوان می شود که هزینه های آن نسبت به حمل زمینی بالاتر است.

انجام مراحل پست سریع در کیش چه مزایایی دارد؟

همانطور که می دانید؛ در سیستم های پستی روش های متنوعی جهت ارسال کالاها وجود دارد که هر یک از آن ها با توجه به ویژگی‌های خود مزایا و معایب متفاوتی دارند. به طوری که این امر سبب می شود که افراد بهترین روش ارسال پست را به راحتی انتخاب کنند.
 انجام مراحل پست سریع به مخاطبان کمک می کند که از نظم موجود در شرکت پست با خبر شوند و با اعتماد بیشتری کالاهای خود را به آن ها بسپارند. واضح بودن این مراحل سبب می شود که کالاها با سرعت و امنیت بالایی به دست مخاطب موردنظر فرستاده شوند.
اعتمادسازی بیشتر، سوددهی بالاتری را برای شرکت های پست به همراه دارد. زیرا از این طریق کسب و کار آن ها گسترش پیدا می کند و خدمات تخصصی و حرفه ای پست لجستیک در کل دنیا ارائه خواهد شد. این امر بازار پست تخصصی را فراگیر و گسترده تر خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما