تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۲۲
۰
plusresetminus
پست نوین، پایگاه تحلیلی صنعت پست با تاکید بر خدمات پست لجستیک است و توسعه گفت و گو میان فعالان این حوزه را  تعقیب می کند.

زیست بوم خدمات پستی در ایران، در حال دگردیسی است و حضور اپراتورهای خصوصی در آن از یکسو  و رشد پرشتاب تجارت الکترونیکی از دیگر سو، این صنعت را در آینده نزدیک دچار تحولات عیمقی خواهد کرد.

این ویژگی ها، صنعت پست را بیش از گذشته به توسعه گفت و گو نیازمند می کند. به جز فعالان پستی، زنجیره ای از تامین کنندگان خدمات مورد نیاز از جمله در حوزه انواعی از فناوری، شرکای دیگر این صنعت، همچون دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، دولت، رسانه ها، نهاد های قانونگذاری و تصمیم سازی و بالاخره مردم که مخاطب اصلی ارایه همه این خدمات هستند، نیز باید در این گفت و گو مشارکت داده شوند.

رویکرد تحلیلی پست نوین سبب می شود تا برخی از این مخاطبان در فاز نخست، مورد توجه بیشتری قرار داشته باشند و فعالان پستی و زنجیره تامین در راس آن قرار دارند.
انتظار می رود تا توسعه گفت و گو، وفاق بر سر مفاهیم، نیازها و مسایل مشترک کسب و کارهای متنوع این عرصه، بتواند چالش های موجود یا پیش رو را با سرعت بیشتر یا هزینه کمتری حل کند و به تولید راهبردهایی منجر شود که تحولات اجتناب ناپذیر آینده را با آسیب زایی کمتری مواجه سازد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما