تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۱۴۱
۰
plusresetminus
هفته محیط زیست در ایران آغاز شده است

فعالان پستی، برای دوستی با محیط زیست چه می‌کنند؟

امروز آغاز هفته محیط زیست در ایران است. آیا فعالان پستی در کشور ما، همچون سایر همتایان خود در سراسر جهان، برای کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی برنامه‌ای دارند؟
فعالان پستی، برای دوستی با محیط زیست چه می‌کنند؟
امروز، آغاز هفته محیط زیست در ایران است. فعالان پستی در سراسر جهان، بخش مهمی از برنامه‌های محیط زیستی خود را با استفاده از سوخت‌های پاک گره زده‌اند و برای آن برنامه ریزی‌های جدی انجام داده‌اند.
در ایران ، پروژه های استفاده از سوخت پاک نظیر موتورسیکلت ها یا خودروهای برقی، در عمل امکان پذیر نیست که ساده ترین دلیل آن ارزان بودن سوخت های فسیلی است.
آیا فعالان پستی در ایران می توانند درزمینه سازی برای ترویج موتورسیکلت های برقی در کلانشهرهای ایران که از معضل آلودگی هوا رنج می‌برند، سهم و نقش قابل توجهی ایفا کنند؟
آیا روش‌هایی برای کاهش هزینه تولید و افزایش به کارگیری این موتورها در ایران وجود ندارد؟ در شرایطی که استفاده از خدمات پستی، خود یک راه حل برای کاهش تردد و ترافیک و آلودگی هوا به شمار می رود، فعالان‌پستی در ایران برای کاهش تدریجی مصرف سوخت های فسیلی برنامه دارند؟
فهرست بلندبالایی از فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌ها در میان شرکت‌های بین‌المللی پستی در جهان وجود دارد که نشانه عزم جدی و مسئولیت‌شناسی آن‌ها در برابر انتشار گازهای گلخانه‌ای است. 
باید منتظر باشیم و ببینیم که شرکت‌های پیتی ایرانی در این زمینه چه رویکردها و برنامه‌هایی دارند؟


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما