کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های UPS برای افزایش سهم از بازار/ بخش اول

طعم خوش رشد

11 خرداد 1399 ساعت 9:48

انجام مجموعه‌ای از تغییر و تحولات که عمدتا شامل به‌روزرسانی فناوری‌های موجود و همچنین ایجاد پلتفرم‌های عملیاتی و تجاری تازه، با استفاده از فناوری‌های جدید است، به UPS کمک می‌کند تا سبد محصولات و خدمات خود را تقویت کند و در عین حال، تجربه مشتریان را در فرآیند دریافت سرویس از UPS ارتقا می‌دهد.



در پایان سال میلادی گذشته، UPS عرضه طیفی از محصولات و خدمات تازه را به همراه سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی تازه، به عنوان رویکرد تازه این شرکت در افزایش سهم خود از بازار و ارتقای سود‌دهی در برخی از بازارهای راهبردی، از جمله در حوزه تجارت الکترونیکی، خدمات سلامت و سبک زندگی اعلام کرد.
  

مهم‌ترین اجزای این برنامه عبارت بودند از:
- ارایه امکانات تازه به مشتریان UPS برای آن‌که بتوانند از طریق آن فرآیند تحویل محصول به مصرف‌کننده نهایی را دقیق‌تر،سریع‌تر و ساده‌تر پایش کنند.
- افزایش سرمایه‌گذاری در شبکه لجستیکی این شرکت در ایالات متحده
- افزایش پوشش جغرافیایی دسترسی به خدمات UPS
- توسعه شاخه جدیدی که به صورت تخصصی بر روی ارائه خدمات تحویل به وسیله پهپادها کار کند.
 
دیوید آبنی (David Abney)، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل UPS می‌گوید: «ایجاد این تحولات که عمدتا شامل به‌روزرسانی فناوری‌های مورد استفاده این شرکت و همچنین ایجاد پلتفرم‌های عملیاتی و تجاری تازه، با استفاده از فناوری‌های جدید است، برای ما دستاوردهای بسیاری به همراه خواهد داشت. این برنامه نوسازی کمک می‌کند تا ما به شکل چشم‌گیری سبد محصولات و خدمات خود را تقویت کنیم و در عین حال، تجربه مشتریان را در فرآیند دریافت سرویس از UPS ارتقا دهیم.»
 
این گزارش  در دو بخش به بررسی اقدامات کلیدی UPS در توسعه و نوسازی سیستم‌های خود می‌پردازد تا به این سوال پاسخ دهد که این تغییرات چگونه به ارتقای خدمات شرکت منجر می‌شود.
 
یو.پی.اس مای‌چویس (UPS My Choice)
سرویس مای‌چویس UPS، بنا به اعلام رسمی این شرکت، اولین پلتفرم پایش و رصد خدمات تحویل مرسولات در ایالات متحده است که به صورت اختصاصی برای پاسخگویی به نیازهای بنگاه‌های کوچک و متوسط طراحی و ارائه شده است.
 
این پلتفرم بر روی یک داشبورد تحت وب که برای نمایش روی صفحه موبایل بهینه‌سازی شده است، به کاربران سیستم امکان می‌دهد که علاوه بر پایش فرآیند تحویل، اقداماتی را نیز در زمینه برنامه‌ریزی و کنترل تحویل مرسوله‌ها انجام دهند.
 
این سیستم که کسب‌ و کارهای مشتری UPS و مشتریان آن‌ها، به صورت رایگان، از آن بهره‌برداری می‌کنند، شامل یک سیستم اعلانات و آگاه‌سازی پیشرفته در مورد خدمات تحویل است که خدماتی همچون اعلان یک روز قبل از تحویل، اعلان روز تحویل و اعلام زمان دقیق تحویل (با یک تلورانس دو ساعته) را در بیشتر مناطق ایالات متحده به مشتریان ارائه می‌دهد.
 
به گفته UPS، این سیستم قابلیت‌های بیشتری دارد و امکانات دیگری را نیز به مشتریان این شرکت ارائه می‌دهد که به زودی، عملیاتی و به صورت رسمی اعلام خواهد شد. این امکانات بنا به گفت‌وگوهای غیررسمی شامل مواردی همچون گزینه‌ تغییر مکان و زمان تحویل از سوی دریافت‌کننده مرسوله، برای ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر و همچنین یک اعلان تحویل زودهنگام برای دریافت‌کننده نهایی است که به او می‌گوید تحویل دهنده در همین نزدیکی است و در یک فاصله زمانی بسیار کوتاه به محل تحویل خواهد رسید.
UPS ادعا می‌کند این سیستم به بسیاری از نیازهای حیاتی و کلیدی کسب و کارهای کوچک و متوسط که پیش از این، از سوی ارائه‌دهندگان خدمات لجستیک، مورد بی‌توجهی قرار گرفته بوده است، پاسخ می‌دهد.
شرکت‌های مشتری و همچنین مشتریان این شرکت‌ها و فروشگاه‌ها که قرار است مرسولات پستی را تحویل بگیرند، می‌توانند در این سیستم ثبت‌نام کنند و به این ترتیب، فرستندگان و دریافت‌کنندگان مرسولات پستی، می‌توانند فرآیند ارسال و تحویل مرسولات را برنامه‌ریزی، کنترل و در صورت لزوم اصلاح کنند.
کاربران همچنین می‌توانند این دسترسی را با سایر اعضای سازمان خود به اشتراک بگذارند و همان سطح از مشاهده‌پذیری و کنترل را که کاربر اول بر روی مرسوله داشته است، به افراد دیگری منتقل کنند. 
سرویس مای‌چویس UPS برای کاربردهای تجاری، بر اساس تجربه موفقیت‌آمیز آن در حوزه کاربردهای خانگی، طراحی و ساخته شده ‌است و هم اکنون بیش از 60 میلیون کاربر دارد. 
 
سرمایه‌گذاری برای توسعه شبکه لجستیکی شرکت در ایالات متحده
UPS اعلام کرده است که برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری جهت توسعه شبکه لجستیکی خود در ایالات متحده دارد. این سرمایه‌گذاری با هدف افزایش سرعت جابه‌جایی مرسولات این شرکت در خاک ایالات متحده و همچنین نوسازی فناوری‌ها و سیستم‌ها، در شبکه UPS انجام می‌شود.
 
این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای در حوزه توسعه ناوگان حمل ‌و نقل، تنوع‌بخشی به امکانات و زیرساخت‌های لجستیکی و همچنین توسعه فناوری‌های تازه، انجام دهد.
 
در حوزه خدمات تحویل نیز UPS اعلام کرده ‌است که ساعت‌های ‌قبول مرسولات پستی، با تعهد تحویل در روز بعد، در بخش‌های وسیعی از ایالات متحده، افزایش می‌یابد. این محدوده جغرافیایی شامل مجموعه‌ای از شهرها و مراکز جمعیتی است که 85 درصد جمعیت این کشور را در بر می‌گیرد.
ارایه خدمات در هفت روز هفته از دیگر برنامه‌های UPS برای ارتقای کیفیت سرویس دهی آن است.
 


کد مطلب: 132

آدرس مطلب :
http://www.postenovin.ir/news/132/طعم-خوش-رشد

پست نوین
  http://www.postenovin.ir