تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۱۲۵
۰
plusresetminus
27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات از راه دور نامگذاری شده، اما در ایران، سال‌هاست که این روز با نام "ارتباطات" شناخته میشود و چند سالی است که روز "روابط عمومی" هم به آن افزوده شده است.
ارتباطات؛ زیرساخت زیرساخت‌ها!
27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات از راه دور نامگذاری شده، اما در ایران، سال هاست که این روز با نام "ارتباطات" شناخته میشود و چند سالی است که روز "روابط عمومی" هم به آن افزوده شده است.
این روز را برای یادآوری نقش مهم زیرساختی به نام ارتباطات در توسعه صنعت لجستیک مغتنم می‌شماریم که خود به عنوان یک صنعت زیرساختی برای توسعه اقتصاد در همه بخش‌ها، شناخته می‌شود.
پست نوین، تاکید ویژه ای بر "گفت و گو " بر سر "کسب و کارهای شبکه‌ای" در صنعت پست لجستیک دارد که به گمان ما "یگانه راه توسعه" این صنعت و عبور از برخی از چالش‌های آن از جمله بزرگ بودن بخش غیر رسمی بازار است.

در این چارچوب، علاوه بر زیرساخت‌های فناوری و حقوقی که دو بال اصلی توسعه کسب و کارهای شبکه‌ای است، "ارتباطات" به معنی ایجاد مفاهمه و توسعه فرهنگ گفت و گو بر سر مسایل، چالش‌ها، اولویت‌ها وشناخت فرصت‌های همکاری، نیز یک زیرساخت کلیدی تلقی می‌شود.

از این منظر، همچنان که برای توسعه و ترویج دانش و تجربه در باره کسب و کارهای شبکه‌ای در این صنعت حرف می‌زنیم به زیرساخت مهمی به نام "گفت و گو" و "تقویت ارتباطات" در این صنعت هم نظر داریم.
امیدواریم بتوانیم توجه ذینفعان کلیدی پست لجستیک رو نسبت به نقش ضروری و متعاقب اون، تقویت زیرساخت مهمی به نام "مدیریت ارتباطات" با ذینفعان در ساختار و و سازمان اجرایی کسب و کارها جلب کنیم .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما